PS Vita Forum » Playstation Algemeen
PlayStation 3D TV
-
-
13 november kom Sony met een PlayStation 3D TV
Met deze 3D tv zie je met 2 verschillende spelers 2 verschillende views.
PS Vita6 maanden geleden geplaatst # -
-
Ziet er mooi uit maar dat zal de prijs denk ik niet zijn.
6 maanden geleden geplaatst # -
Hij is te koop voor €499,-
Wat vet is is dat door de brillen met 2 players ieder zijn eigen screen ziet, je hebt dus geen splitscreen meer.
Ik dacht eerst dat er een Playstation ingebouwd zat maar dit is niet zo helaas, ik snap daarom ook niet waarom het een Playstation 3D TV heet aangezien je ook gewoon een tv kabel erop kunt aansluiten.
Sony blog:
What do I get in the box?
The 3D Display was made to play 3D games right out of the box. For the MSRP of $499.99, you get the 3D Display, one pair of 3D Glasses, MotorStorm Apocalypse Blu-ray game, and an HDMI cable. All you need to do is hook up your PS3 system and you’re ready to go.free your mind and the rest will follow6 maanden geleden geplaatst # -
Je kunt er volgens mij gen TV kabel op aansluiten, wel kun je er volgens mij een decoder op aansluiten aangezien deze gewoon HDMI ondersteund.

Ik denk dat het idee van Sony hem in de dual 3D view zit en dat games hierop gebouwd zijn.
dual 3D view
SimulView
Ik hoop dat ze ook aan de Vita hebben gedacht met dit concept
Ik vind 3D met bril maar niks.
Beeldkwaliteit voor 2 players zal ook wel knudde zijn op de zogenaamde Playstation 3D tv.free your mind and the rest will follow6 maanden geleden geplaatst # -
Ik vind 3D met bril maar niks
Beeldkwaliteit voor 2 players zal ook wel knudde zijn op de zogenaamde Playstation 3D tv.Daar heb je een punt betreft de brillen, maar ik denk dat de SimulView toch wel een betere techniek is dan andere 3D TV's, tenminste dat hoop ik
6 maanden geleden geplaatst #
-
@duck42
ja en ook TE klein
knappe okto6 maanden geleden geplaatst # -
ja en ook TE klein
Ze zullen vast en zeker met grotere varianten komen, maar voor nu is die nog veel te klein idd.
Ja en dan word de prijs ook weer hoger en kun je net zo goed een andere 3d tv kopen.
Ja en dan word de prijs ook weer hoger en kun je net zo goed een andere 3d tv kopen.
Maar die zullen dan geen SimulView hebben.
Ja maar tegen die tijd weet iedereen al dat je daar niets aan hebt.
-
Als het goéd werkt ja. Maar wie zegt dat het goed werkt?
En hoe reageert de PS3 hierop? Zal elk spel dit kunnen? Of krijg je dan weer het oude splitscreen? Verder wel een mooi design en een erg interessant idee.
-
Das waar en ik hoop dat die veelbelovend zijn.
Reageren »
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.
Nog geen lid? Klik hier om je te registreren!Bovendien maak je kans op GRATIS PSN CARDS als je lid bent, klik hier voor meer info!